Як влаштуватися на роботу без досвіду: 3 навички
11.08.2021Які навички потрібно розвинути, щоб влаштуватися на роботу без відповідного досвіду? Що робити молодому фахівцеві?
Молоді кандидати і кандидати, які змінюють сферу діяльності, намагаються знайти роботу своєї мрії, але у них часто немає для цього потрібних компетенцій. Вони потрапляють в замкнуте коло: немає роботи - немає навичок, немає навичок - немає роботи.
Які обов'язкові навички потрібні молодому фахівцеві (причому молодість в даному випадку - не тільки вікова, а й професійна)? Важливо наявність трьох чинників:
- Мотивація.
- Відповідальність.
- Комунікації.
Ці три важливі складові дадуть вам можливість не тільки гідно пройти співбесіду в компанії вашої мрії, але і впоратися надалі з завданнями, які поставить новий роботодавець.
Мотивація
Багато людей вважають, що краща робота та, яка добре оплачувана. Але саме головне людина має знати, навіщо потрібна ця робота, окрім отримання заробітку.
Щоб мотивація була усвідомленою, потрібно поставити собі одне важливе питання: «Що для мене важливо в роботі в принципі?» Як тільки ви зрозумієте, навіщо конкретно вам потрібна ця робота, ви наповнитися енергією. І її вистачить не тільки для успішного проходження співбесіди, а й на випробувальний термін і подальшу плідну роботу.
Відповідальність
Відповідальність - це готовність визнати власні дефіцитні області і прагнення скоригувати їх за свій рахунок.
Порівняйте висловлювання двох умовних кандидатів: «Дійсно я не маю необхідних навичок, але я готовий працювати більше, щоб їх отримати» і «Я не маю потрібного досвіду і можу його здобути лише тоді, коли ви мене навчите».
На вашу думку, яке висловлювання є виграшним для роботодавця?
У першому випадку роботодавець впевнений, що кандидат буде розвиватися самостійно і докладе до цього всіх зусиль. У другому - кандидат буде чекати потрібних дій від самого роботодавця , але не факт, що скористається наданими можливостями.
Роботодавець часто готовий сам вчити нових співробітників, які хочуть розвиватися. Досить просто хотіти. Тому не варто чекати, необхідно взяти на себе відповідальність.
Комунікації
Головне - вміти справити хороше враження на співбесіді. Посмішка, позитивні висловлювання на адресу роботодавця, вміння слухати і щиро відповідати на питання, впевнену поведінку, здатність заручитися підтримкою співрозмовника - ці якості в подальшому стануть у пригоді в спілкуванні з керівником, колегами, клієнтами.
У комунікабельних співробітників більше шансів досягти великих висот у професії, ніж у похмурих і неприємних в спілкуванні.
Ви ще вагаєтесь, чи потрапили в замкнуте коло? За професійною підтримкою звертайтесь до фахівців Вовчанської районної філії ХОЦЗ
Телефон для довідок 068-196-45-15, (05741) 4-49-96
Електронна пошта: 2020@khcz.gov.ua