Порядок розгляду петицій
Індивідуальні звернення та колективні петиції
Для захисту своїх прав та законних інтересів члени Територіальної громади можуть направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів місцевого самоврядування Територіальної громади, їхніх посадових осіб, які зобов’язані розглянути такі звернення і надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. 2. Порядок розгляду звернень членів Територіальної громади регламентується Законом України «Про звернення громадян» та відповідними актами органів місцевого самоврядування Територіальної громади.
Електронна петиція - форма колективного звернення членів Територіальної громади до селищного голови та Ради з пропозицією розглянути та вирішити певне питання, що належить до їх компетенції. Подання електронної петиції здійснюється через інтернет ресурс Територіальної громади : stsaltiv.gov.ua 2. Ініціатор подання електронної петиції формулює її зміст, вказує свої прізвище, ім‘я, по-батькові, дату та рік народження, адресу проживання, телефон та адресу електронної пошти.
- Відповідальний за адміністрування сайту Територіальної громади, протягом не більше двох днів перевіряє її на відповідність вимогам статті 23- 1 Закону України «Про звернення громадян» статті 2.11.2. цього Статуту і розміщає її на сайті у відповідному розділі. У разі не відповідності електронної петиції вимогам статті 2.11.2. цього Статуту про це повідомляється ініціатору петиції з посиланням на норми, яким не відповідає петиція.
- Електронна петиція вважається підтриманою за умови, коли її підтримали своїми підписами на сайті Територіальної громади не менше 200 осіб протягом дев’яносто днів від дати розміщення петиції на сайті. У разі виконання умов цієї статті, відповідальний за адміністрування сайту, передає петицію селищному голові для розгляду і повідомлення про початок розгляду електронної петиції розміщується на сайті не пізніше трьох днів після завершення збору підписів. У разі, якщо петиція не зібрала необхідної підтримки членів Територіальної громади, вона знімаєтьсяіз сайту і передається до селищного голови, як звернення громадян для розгляду в загальному порядку.
- Селищний голова невідкладно, але не пізнішеніж через три робочі дні після набрання необхідної кількост іпідписів на підтримку електронної петиції, направляєїї на розгляд до постійної комісії Ради, предметом віданняякої є порушене автором петиції питання. Постійна комісія не пізніше ніж через десять робочих днів після отримання електронної петиції розглядає електронну петицію на своєму засіданні. За результатами розгляду електронної петиції постійна комісія надає висновок або рекомендацію відповідно до компетенції, або готує проект рішення Ради.
- Селищний голова у разі отримання висновку або рекомендації від постійної комісії щодо електронної петиції, з метою вирішення питань порушених у петиції чи врахування поданих у ній пропозицій, видає доручення, розпорядження у межах своїх повноважень чи виступає суб’єктом подання проекту рішення Ради.
- Розгляд електронної петиції, проекту рішення з питання, зазначеного в електронній петиції, здійснюється Радою першочергово на найближчому пленарному засіданні у порядку, визначеному Регламентом Ради.
- Інформація про результати розгляду електронної петиції надсилається автору електронної петиції на вказану під час реєстрації електронну адресу, а також оприлюднюється на офіційному веб-сайті Ради.